Bad blogger...

ekot här inne går inte att missa!
Har hänt massa sen sist men för stunden glömde jag bort min lilla dagbok.
Loui utvecklas skrämmande fort nu, börjar bli en liten pojke. Bl.a så...

*Äter han riktig mat nu. Älskar potatis m majs och klämmisar i mängder. Idag gjorde jag min första hemmagjorda Louimat. Vart sisådär men efter lite tips och trix från mammorna på fejjan så ska jag ge det ett nytt försök imorgon :)

*Knatar framåt i gåstolen. Förr gick det bara bakåt. Det går inte fort fram och han är väldigt försiktig som med det mesta men man ska skynda långsamt. Yttligare en anledning till att han även går under namnet Sköldis.

Ne det får bli ett kort inlägg ikväll. Nu ska jag lukta på min bebis. Fredagsmyyyyys! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0