Vad jag ångrar mig!!

Jag ångrar att jag inte skrivit mer här under graviditeten. Mest för min skull, för att minnas och för att få sätta ord på känslorna.
Men det har inte vart roligt att blogga när appen krånglar, man inte har någon bra kamera, datan min har nästan gett upp helt och man tyckt att graviditeten vart pest!

Just ja, förlåt. så får man ju inte säga. Man bara måste ju älska att vara gravid, tycka det är helmysigt och bara vara superduperlycklig.
Fuck that, säger jag!
Jag har haft, vad andra skulle beskriva som en lätt graviditet. Knappt något illamående, lite små krämpor bara och en mage som inte är allt för stor och tung. Men nej... att vara gravid har helt enkelt inte vart min grej. Jag längtar som in i bomben efter slutprodukten men mycket mer än så finns inte på pluskontot. Jag är trött på att inte vara mig själv både fysiskt och psykiskt, jag saknar mitt Jag. punkt.

Men nu är jag i slutskedet och tänkte försöka få ner några inlägg sista tiden och förhoppningsvis efter bebis ankomst också. Talk to you later, nu får vi strax kvällsfikabesök.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0