Lycklig!

Jag har världens bästa, underbaraste, goaste barnmorska. punkt.
 
Varje gång jag går därifrån har jag ett stort leende på läpparna och ett lyckorus i hela kroppen, vilken härlig känsla det är! Hon är så omhändertagande och ödmjuk. fantastisk tjej på precis rätt ställe. 
 
Dagens SF-mått låg på 36 och det lilla hjärtat picka på i 146.
Fröet har sjunkit ner lite nu, vilket syns på magen (hej påse på magen) och huvudet va endast pyttelite rörligt så snart är den lille nog helt fixerad. Dock har Fröet vänt sig tillbaka till högerläge och det tycker jag mindre om men så har det vart nu dom tre sista gångerna jag har ett BM besök. Dagen innan flippar den över till höger sida och dagen efter är den tillbaka i vänsterläge igen så nu blir det spännande och se om busfröet tänker vända sig igen innan den är helt fixerad :)
 
Idag skiner solen så jag kan gissa på att S är sugen på en tur ut till svärfar min efter jobbet. Lite utehäng på landet mår vem som helst bra av och ikväll blir det pannkakor framför Sofias änglar som ett perfekt avslut på en härlig torsdag.
 
Ut i solen med er! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Tack för svaren! De är till stor hjälp

2013-05-31 @ 12:17:39
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0