Förvärkar.

Vaknade i morse med förvärkar men som dog av vid 11 tiden. Då packa vi in oss i bilen och drog till min Farbror m familj för att bli bjuda på supergod lunch och få med oss lite mer bebissaker hem, nu börjar det bli trång. hemma. Men väldigt tacksamma såklart! :)

Drog sedan vidare till Svärfar m familj för att tvätta bilen och få middag, så bra man har det ibland. Men så fort jag satte mig i bilen för att åka hem igen så kom förvärkarna som en käftsmäll igen så nu ligger jag i sängen och njuter av lite förvärkar. Även om det kan dröja bra länge innan det dras igång på riktigt så känns det lite pirrigt när man börjar känner av att kroppen gör sig redo. Snart är vi en familj på 3! Längtan är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0