Vecka 18 (17+1)

Nu har vi hunnit in i vecka 18 redan! Och hur ser magen ut då? vilken mage? den är ju borta. putsväck. Den har sjunkit ihop så pass mycket att jag åter igen kan dölja graviditeten och det kunde jag ju inte ens i vecka 10! Antar att det är alla tarmar som skärpt till sig. Skönt det iofs...

Igår tog jag mig ner på stan och skrev ut UL bilderna från v.15 på Fröet. Kändes stort att sitta där med riktiga bilder i handen än bara några kort i mobilen. Eftersom man bara får bild utskrivna vid rutinultraljud här så fick vi bara ta kort på barnmorskans skärm.

Med hem igår följde även ett set med body, byxor och mössa med hem från H&M. Mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0