Sjukstuga.

Jag är inne på min andra vecka med förkylning och den blir bara värre och värre. I dom här två veckorna har jag suttit och sovit utan resultat. Jag är så täppt i näsan att jag vaknar av att det ilar i tänderna för att jag andas med munnen hela natten. Försöker dricka lite för att inte torka ut helt men då måste jag bara springa på toa ännu oftare än vad jag gör. Ond cirkel!
Igår, 30 minuter innan affären stängde fick jag nog så jag åkte och köpte koksaltlösning i hopp om att få sova lite. Gick sådär.... Efter ett sprut i varje borre så började jag blöda för första gången i mitt liv och nu kommer det blod varje gång jag snyter mig och jag är tillbaka på ruta ett. Tjoohoo vad kul!! Dessutom är Stefan hemma och sjuk idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0