Prövar lyckan.

Imorse när jag googlade runt på bloggar i hopp om att hitta nått nytt att följa så trillade jag in på denna tjejs blogg och där har jag hängt hela förmiddagen och plöjt sida efter sida :)
 
"Om du är ute efter barntips är den här bloggen The Place med stort P!! Utan att behöva följa med i min dagis-blöjbytar-gå till jobbet-vardag delar jag med mig av mina bästa tips bara till er :) Flera nya tips läggs ut varje dag! Och ni, glöm inte att kolla in alla tidigare 1000-tals tips också!"
 
Just nu har hon en tävling där man kan vinna ett valfritt MOLN bäddsett från Färg&Form och jag vet att jag inte är ensam om att älska denna populära serie så missa inte chansen du också. Tävlar gör du HÄR
Tävlingen pågår fram till den 1/2.
 
 
Lycka till,
själv håller jag tummar och tår för att vi ska få bädda ner lilla Fröet i dom grå sängkläderna i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0