Kramat sista dropparna ur rean.

Shoppade lite till Fröet idag bland annat, fick en hel del saker med mig hem för ingen peng alls men bebiskläder på rea va inte mycket att hurra för. Blev en body från Cubus och ett par enligt mig jättetuffa byxor från Åhlens. Synd bara att det är svårt att få en riktigt bra bild på färgerna med en sketen mobilkamera :) Och så kunde jag ju inte låta bli att roffa åt mig ett par mattsvarta bebisrayban. Köpte såna till Belindas Frans när han va minikotte och dom användes flitigt så kom inte och säg att det är ett onödigt köp, bebisar har också känsliga ögon :)
 

Kommentarer
Postat av: Nattan

Haha vad roligt, jag och isa var på Åhléns häromdagen och jag stod och höll i de där byxorna hur länge som helst! Men hängde tillbaka dem för de fanns bara i storlek 74. Vi har väldigt mycket samma smak ;)

2013-01-16 @ 16:48:51
URL: http://Http://Storiesofastranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0