Falla fritt.

Idag när jag va ute på promenad med lillasyster så stannade vi till på en åker och kasta boll med hennes lånehund så va jag med om nått läskigt. Helt plötsligt så kände jag mig jätteyr trots att jag bara stod helt stilla. Sen svartna det bara mer och mer medans illamåendet sköljde över mig. Va tvungen att sätta mig ner i snön innan jag hade fallit ner istället... efter ett par minuter börja jag komma tillbaka igen. Har aldrig svimmat i mitt liv så det va en läskig upplevelse.

Överansträngde jag mig med den lilla promenaden eller vad hände? Är det vanligt vid graviditet? Jag hade ätit och druckit bra och mådde prima. Hoppas det va en engångs grej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick så en gång ganska tidigt i graviditeten, när jag bara stod rakt upp och andades, ingen ansträngning alls. Det är nog ingen fara, bara bebisen som trycker på något dumt ställe, någon nerv eller så. Mot slutet fick jag så flera gånger, bland annat när jag låg på rygg för ett extra ultraljud, kunde knappt genomföra det. Så som sagt, antagligen ingen fara, lyssna på kroppen bara :)

Svar: Tack för svaret, nu känns det bättre :) va lite läskigt som sagt :P
mellanmjolk.blo.gg

2013-01-21 @ 22:15:47
URL: http://Www.lindamedfler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0