En händig karl är bra att ha.

När jag för någon vecka sen skulle plocka ner julstjärnan från vardagsrumsfönstret så ställde jag köksstegen under, klättra upp, haka loss stjärnan och skulle till att kliva ner. Men på den sidan av pallen jag tänkte gå ner på fanns det inga trappsteg så jag for bakåt och landade på bordet. Jag klara mig fint men bordet gick i kras. Tur i oruren att jag plockat bort alla ljuslycktor och annat skit där på för att jag skulle rengörsa bordet annars hade det nog inte vart lika skönt att lända där. Så igår tog Stefan tag i problemet och efter hans jobb, mötte jag upp honom på firman och så svetsade han till en bordsgrund bara sådär för att han är så duktig och så silikona vi dit gamla bordets avlastningsskiva som bordsskiva och jag är så nöjd nöjd nöjd. Det blev precis som jag tänkt om något lite högt men eftersom dom flesta middagarna och datastunderna sker i vardagsrummet så passade det våra behov fin fint :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0