En dröm...

Varje natt i ca 2 månader har jag drömt mardrömmar. Den ena hemskare än den andra och ibland två per natt. Det vart otroligt stressande och jag vaknar oftast och känner mig totalt mörbultad, ledsen och med en klump i magen som kan hålla i sig hela dagen men i natt drömde jag en något mildare dröm. Fortfarande väldigt skruvad och besvärlig men jag drömde att vi fick en frisk liten flicka. Jag har drömt många gånger i mitt liv om att jag fått barn men det har alltid vart nått som inte stämmer. Barnet har vart sjukt, vart en räka eller så har jag tappat bort det innan jag ens sätt barnet och andra skumma saker så det här va stort! :) En bebis.

Kommentarer
Postat av: Nattan

Åh, vad mysigt :) och vad fin din blogg är! Vem har gjort? Vill ha!

2013-01-15 @ 09:42:52
URL: http://Http://Storiesofastranger.blogg.se
Postat av: Tjorven

<3

2013-01-16 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0