BM & RUL.

 Idag va det dags för både ett besök hos barnmorskan och ett rutinultraljud och som jag längtat!
Jag älskar min barnmorska, hon är så himla go och lätt att prata med och hon som gjorde ultraljudet va lika härlig hon. Stundvis skratta jag så mycket att hon inte fick fram någon bild :)
 
Eftersom vi inte bestämt om vi vill veta vem som bor i min mage så skrev hon ner det på ett litet kort och la i ett kuvert som hon klista igen så nu står det här i bokhyllan. Får se när nyfikenheten blir för stor eller om vi lyckas hålla oss till i Juni. Allt såg jättebra ut och Fröet va relativt lugn men ville inte riktigt va med på kort först innan jag fick lägga mig på sidan och skaka om lite. Mamman vs Fröet 1-0 ;) Vilken magisk stund det är att få se sin lilla bebis där på skärmen, inget man kunde föreställa sig innan. Tänk att i sommar ses vi :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0