Gratisshopping och bebislistor.

Dagen va seg i starten men sen bestämde jag mig för att sätta mig ner och skriva en inköpslista på alla saker som kan tänkas behövas inför bebis nedkomst, blev visst tre listor. Tur vi drar till Ullared i April för lite bebisshopping så vi kan spara några kronor. När det va sagt och gjort så tog jag bilen till Oxelösund för att hämta ut en babybox från apoteksgruppen och sen vidare till EM möbler för att handla upp presentkortet jag fått från wrapp, rundade av med krögarpytt med perfekta ägg framför lite familjen annorlunda och vips så vart det en riktigt bra måndag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

Hej hej!

Jag har två roliga tävlingar igång på min blogg just nu. En där du kan vinna tre valfria kuddfodral och en där du kan vinna en helt ny Carena Lieback Lux sulky!

Kika gärna in och delta : http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

Ha en bra helg!

2013-02-21 @ 19:45:45
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0