Ofrivilligt ledig.



Det va tungt att kliva upp imorse när klockan ringde (tjöt) men jag staplade mig upp och ut till jobbet, väl där berättar dom att min handledare ska till Tranås och jobba idag med en annan kollega så jag har studiedag idag.

Jahapp.. bara att packa ihop sina saker igen och rulla hem. Nu har jag precis käkat lite frukost, turkisk yogurt med hallon och funlight, gottis. Blir till och tvätta lite istället vilket kanske inte är jätte inspirerande med någon måste ju göra det också. En PW på eftermiddagen kanske? Man ska inte lova för mycket...

Kommentarer
Postat av: natalie

ååh, god frukost! jag åt grekisk yoghurt med lemonlime funlight och en skvätt blåbärssagt, och lite jordgubbar i! det är riktigt gott med frukost, känns som efterrätt ;)

2012-03-21 @ 11:15:09
URL: http://storiesofastranger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0