Om jag fick bestämma.

Hittade helt fantastiskt fina muggar på Ica Maxi av alla ställen. S sa vid ett tillfälle att han va trött på alla dessa 75 olika muggarna (å jag som har rensat!) så han sa att jag fick bestämma mig för en sort och så tjongar vi alla andra. Undra om han menade att jag fick fria händer att välja en helt ny sort? Joo, så måste det ju va? ;)  Jag vet att ett krav är att dom inte ska vara vita på innansidan eftersom dom blir så sunkiga efter 2 koppar löfbergs och det kan jag hålla med om.



Perfekt storlek, varken för små eller gigantiska. Färgade på innansidan och snyggt slitna.
En mugg går loss för ynka 19.00 kr, visst borde jag slå till på ett gäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0