Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig.

Ibland (allt för sällan) hittar man ett sånt djävulskt bra band/låt så man spelar tills öronen blöder.
Nu har det hänt, för ett par månader sedan trilla jag över Den Svenska Björnstammen och vart så tagen att jag måste hitta på nya obefintliga ord för att kunna beskriva hur sinnesbra det är.

Såg nu att dom ska ha en turné i vår och så säker som att jag är född som flicka så kommer jag att vallfärda hem till Eskilstuna den 2 mars för att se grabbarna, ett måste om jag så får gå själv.

Svalkar Vinden - Kärlekens matadorer - Vart jag mig i världen vänder




Kommentarer
Postat av: Johanna K

Dricker du bara te för tillfället? Kaffe är speciellt på många sätt. I love it!



Visst är kalendern to-die-for?! Mörklila mocka med nitar känns väldigt jag på ett skumt vis, haha!

2012-01-09 @ 17:06:10
URL: http://nattpoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0