Innan dagen startar.

Sambon sover än så jag passar på att dricka en kopp kaffe och skriva inköpslista i tystnaden. Den där stunden innan dagen riktigt går igång är something special som jag älskar att ta vara på. Grannen vägg i vägg fyller år idag, jag hör hemtjänsten sjunga. Hon verkar så ensam, kanske jag skulle skriva ett litet grattis på en lapp och lägga i brevlådan och hoppas det gör hennes dag aningen bättre?

idag blir det att träffa lillebror en stund på dagen och ikväll kommer svägerskan m sambo ner från storstaden så då tänkte vi äta Tacos med vänner. Mina helger ser betydligt annorlunda ut nu jämfört med för 2 år sedan men det är såhär jag trivs bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0