Alldeles alldeles... underbar?



Köper alltid på mig lite nya julsaker på rean som får vänta tills nästa år, billigt, bra och man blir minst lika glas för sakerna nästa år när man hunnit glömma bort att man ens köpt dom. Iår blev det en adventsstjärna för ynka 25 riksdaler. Har sneglat på den sen den va en nyhet men har inte kunnat bestämma mig för om jag tycker den är vacker eller hiskeligt ful men för 25 kr så va det himla vacker :) Har kommit på mig själv med att handla nästan alla mina julsaker från Indiska. Om den är hel, ren och hur den lyser får vi ta reda på om ca 10 månader.

Nu väntar en sväng på stans bästa second hans butik, kanske blir det ett fynd? Den som lever (kikar in) får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0