Styrd av tekniken.

Min mobil hamnade olyckligtvis på en liten avstickare till Stockholm och med alla dessa röda dagar så har posten inte kunnat få hem den än. Jag känner mig oerhört låst. Det är ju nästan läskigt hur beroende man är av sin lilla minidata.

Idag tror jag att jag kände första buffen från magen och jisses vad det pirrade till i hela kroppen då. Som jag längtat efter ett litet tecken på att det faktiskt bor någon där.
Denna vecka har jag även blivit så otroligt nyfiken på om det är en liten pojke eller flicka som gottar sig där inne.
S syster fick den 28e december en liten flicka, vårt barns 3e kusin och bästis N fick reda på att hon och hennes sambo mest troligt ska få en pojke i Maj och då blir jag så nyfiken vad vi ska få!
Vi (jag) har bestämt att vi inte ska kolla upp det i förväg men nu är jag bra velig och jag vet att Stefan skulle inte vara svår att övertala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0