Första stora.

Igår köpte vi första stora saken till bebis.
Ett Brio primo babyskydd med bas. Jag hade bestämt mig för längesen att det va just det märket och modell som jag ville ha då den ska vara lättast och passar på vagnen jag vill ha sen. Det där med hur säker den är har jag inte ens rotat runt i för att jag vet att alla dom stora märkena har säkra babyskydd så nu har jag bara gått efter egen smak :)
 
Lite tidigt kan tyckas men när jag sprang på denna begnagnad, hel, ren och okrockad för 500 kr så kändes det bara dumt att vänta så igår när jag va i Eskilstuna så hämtade jag hem den helt enkelt och det känns jättebra.
Lite märklig känsla när jag åkte runt i den lånade kombin med ett babyskydd på sätet brevid. Tänk att där ska våran bebis ligga om si sådär 6 månader. Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0