Sömnlöshet.

Jag är så stressad inombords så jag kan inte sova om nätterna.
Varför slår det till på nätterna? Dygnets ända tid då man inte kan göra någontng åt det.
Jag vaknar flera gånger varje natt och när S klocka ringer 05.50 så har jag oftast legat
klarvaken en timme redan. Idag har jag sett till att undanröja massa stressmoment
men så fort man löst ett problem så hittar man ju nya, igenkännligt va?

Mitt största problem nu, och mycket större kan det inte bli, är att jag behöver ett jobb.
Jag vill ha ett jobb, jag vill slita lite om dagarna, jag vill vara trött men lycklig på kvällarna.
Det är ju hemskt att det ska vara så svårt.

Idag fortsätter jobbsökandet men första ska jag bege mig ut på en promenad
för att rensa huvudet ett tag, bedöva tankarna m lite för hög musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0