Mina strumpor har fått fötter, har du glömt bort sina rötter?



Jag tror inte på övernaturliga ting men en sak som jag tror på är strumpätarmonstret, ingen har sett det men det måste ju finnas för vart tar annars alla strumpor vägen? Och varför tar det bara en av varje strumpa, aldrig båda?

Min teori är att han bor i tvättstugan för det är oftast där jag förlorar mina älskade strumpor.
Som ni kanske redan listat är den högra högen av strumpr mina. Jag har en kärlek till färgglada sockor men främst randiga, om man kombinerar dem två så får man den ultimata strumpan och vad är inte finare än ett par fossingar som är omslutna av randiga strumpor? Fötterna ser små ut och får fin form.

Har man små fötter som jag så har man också turen att hitta billiga strumpor på barnavdelningen, H&M är en favorit där och barnstorlekarna är inte så små som man tror. På mina barbapapa är det storlek 28-30 men dom passar huur bra som helst.

Nu har jag skrivit ett helt inlägg om min kärlek till strumpor, det är inte ofta man ser i bloggvärlden va? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det minns jag att du skrev att ni inte skulle bli sambos.

Ja jag hoppas verkligen på att man kanske får ett bra arbete som undersköterska när utbildningen är klar =)

Men det tror jag väl =)



Jag håller med om ditt problem med sockmonstret, här hemma heter den Ulf. Fast nu tycks han ha snott alla mina strumpr till och med vänster strumpan. så jag måste nog köpa nya strumpor :P

2011-01-20 @ 15:40:13
URL: http://lillalelin.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Svar; Jag har använt en vit färg från ÖB. Man behöver måla några lager med den för att den ska täcka ordentligt, så skulle nog istället tipsa att använda en lite dyrare färg från en riktig färghandel. Fast jag har hört att Rustas färger ska fungera bra de med :)



KRAM!

2011-01-20 @ 17:59:32
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0