Lördagens utflykt.

Imorgon/idag/om ca 9,5 timmar parkerar vi våra söta rumpor i volvon och brummar till släkten i Eskilstuna.
S ska få träffa släkten på mammas sida, spännande! ;)
Vi ska hem till moster "Bosse", hennes sambo och mina tre kusiner. Mormor och morbror A med sambo kommer också dit och från Nypan är det Jag, S, mamma och lillasyster1.
En liten mini släktträff med tacos på menyn, mumma.
Har inte träffat dom flesta av dom på ett halvår så det är väldigt efterlängtat nu.

Jag vill bara kunna sova så att det snart blir morgon men det går inte...


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Jag tror det var en vanlig väggfärg jag köpte! :D

2011-01-23 @ 09:55:16
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0