Jag är färgen i filmen om ditt liv.

Ofrivilligt vaken pga taskigt med tider i tvättstugan men känner mig ganska pigg och fit for fight idag, det blir nog en bra dag idag om man ska lyssna på den där omtalade magkänslan. Tvätten ska jag slita med till kl 12 och under tiden hinna diska (igen!) och dona lite, förbereda för kvällens händelse. Mellan 12-16 består av tråkiga ndvändigheter så som jobbsökande, arbetsförmedligen och dylikt.
Efter kl 5 börjar min dag på riktigt, då händer det som kommer göra att jag förevigt kommer minnas denna dag.

Medans jag väntar på första maskinen att bli klar så ska jag nog brottas med disken, hur jobbigt är det inte när man precis diskat och städat i hela köket och sen är det dags att laga mat och på bara en timme så ser det ut som innan igen, en diskmaskin är vad jag ska önska mig när jag fyller om si sådär ett halvår. Det blir en dag att se fram emot.



SMEG kan onekligen göra diskmaskiner med stil, så släkt och vänner, börja spara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0