IKEA (I KILL YOU)

Idag efter att jag tvättat, fikat m pappa, bytt bilar och hämtat upp S så bar det av till IKEA.
Mycket av det vi skulle ha, skulle till att utgå. Awesome för oss för det vart billigt billigt.
Fick med oss massa bra saker, min favorit är nog lampan, att det sen råkade vara en skärm för golvlampor vilket gör att jag måste bygga om skiten behöver vi inte prata högt om :)
I vardagsrummet har det tjoats ut svordommar när S skulle koppla om alla våra teknikprylar så jag kände på mig att det va dags att lämna rummet och gömde mig därför på diskberget ett tag nu ni va det ordning på det också, catching!

Nu kallar mannen på mig, det ska sättas ihop hylla nummer 2.

Tjingpling, fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0