Frälst.

I måndags trillade AVI'n ner i brevlådan, signerat stockholmsgruppen.
Jag va snabb med att hämta ut det och slängde mig in i duschen så fort jag anlänt hemma igen med produkterna i mina händer. Som jag redan förutspått så vart jag frälst.
Det här märket är det bästa jag prövat, alla produkter är också dryga så dom kommer räcka länge, känns skönt mot huden och ger det resultat jag önskat.

Dessvärre vart hudkrämen fel, fick hem en för fet hy men när jag ringde upp dom och berätta vad som inträffat så bad hon om ursäkt, berätta att jag kan behålla den hudkrämen och att hon skulle skicka en ny redan samma kväll och ja, dagen efter hade jag en ny AVI att hämta ut. Ett extra plus för trevligt bemötande och snabb leverans.
Trots att jag inte hade någon nytta av den för fet hy så vart man iaf glad i hjärtat och lillasyster är nog glad åt deras tabbe eftersom hon fick en awesome ansiktskräm.

Om jag skulle bli kändis och i en intervju skulle få frågan vilka produkter jag inte kan vara utan så skulle jag svara Stockholmsgruppens, speciellt ansiktskrämen :)

Återkommer om 28 dagar så får vi se om jag fortfarande är lika nöjd och om det gett resultat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0