En tisdag för sig.

Igår va en bra dag, oförskämt bra.

Hann träna på förmiddagen innan det va dags att bege sig till vildmarkshotellet.
Väl där började vi med att basta lite, bada bubbelpool och bara ha det bra sen var det
dags för min behandling. Kroppsinpackning + ansiktsbehandling, Gudars skymning va ljuvligt!

"Djupavslappnande kroppsinpackning med varm, röd lera som återtillför viktiga mineraler och antioxidanter till huden. Behandlingen inleds med en mild, polerande peeling som avlägsnar döda hudceller."

Väl hemma igen stod Emelie utanför min dörr, som jag längtat!
Vi burrade ner oss i soffan till rush hour och diverse serier innan va somnade gott.

Vad jag gör uppe nu, 07.35 en ledig dag kan man ju undra men mannen drog till jobbet vi sju och nu har jag lite svårt att somna om, som ett litet barn på julafton så längtar jag tills klockan blir så pass mycket att Emelie vaknar så jag kan leka med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0