Dålig måndag hittills.

Jag vill inte kliva upp idag, jag nästintill vägrar. Min magkänsla säger mig att jag bör stanna under täcket.

Låg vaken till 3 inatt, kunde verkligen inte somna. I huvudet byggde jag ett vardagsrumsbord, allt jag tänker på just nu är möbler och inredning.. hur svårt ska det vara att hitta ett prisvärt snyggt bord? Som inte är ett lackbord från IKEA.

Om en timme måste jag jaga upp ur sängen iaf eftersom kl 4 kommer mitt hjärter S hem från jobbet, då vill jag va nydushad och plockat ordning lite i lägennheten så vi har tid att pussas en timme innan vi ska iväg till mamma min på en överraskning, spännande! Vi ska även hämta lite saker hos mamma. Mitt hemmabio ljud, vågen, hjorthuvudet, 2 kasettlådor och lite annat skräp. Jag känner ett konstans behov av att boa här hemma just nu... mysko.

Kommentarer
Postat av: Elin

så n i har gott och blivit sambos nu? eller gör du som jag gjorde smyg flytta in?

=)

2011-01-18 @ 07:21:11
URL: http://lillalelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0