Dagens bästa.

I skrivandes stund sitter jag och tittar på min sambo som spelar tvspel, just precis, ni läste rätt. Sambo!
Från och med idag den 19 Januari 2011 är jag och mitt hjärter S sambos på riktigt. Vi har vart tillsammans i 6 månader men jag kan nog räkna gångerna jag sovit hemma dom sista 4 månanderna på mina fingrar så vi har mer eller mindre levt som sambos men idag flyttades alla mina saker hit och vi har packat upp och packat undan hela kvällen, mys!

Så jag är alltså inte på tjocken som någon har frågat, vi vill gärna leva lite själva tillsammans innan blöjbyten stup i kvarten :)


Ikväll kommer jag somna med ro i hela min kropp och själ, bredvid min finaste sambo!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!!! all lycka!!! Glad jag är för er skull!! För din, vår och min med.. då du valt en sån trevlig sambo.. Kram!! Älskar dig!!!

2011-01-20 @ 06:17:01
Postat av: Elin

jag hade tänkt försöka mig på att bli undersköterska =)

Så vi får väl se om det är något som passar mig, men det tror jag väll =)

Åh vad roligt att ni valt att leva tillsammans, ni passar bra ihop =) när är det inflyttnings/sambo kalajs? :P

2011-01-20 @ 09:35:18
URL: http://lillalelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0