Dag 8 - Ett ögonblick.

Jag har många fina minnen jag skulle kunna dela med mig av men ett ögonblick är ju inte så speciellt långt så efter lite omtanke kom jag på ett för mig jättestort ögonblick som jag minns väl.

Det va den 25 april -09, tidig morgon. Jag hade gått hela kvällen och natten på samtalet, jag klättrade på väggarna hemma hos pappa i hans dåvarande hus. Jag va ensam hemma och så plötsligt ringer telefonen.

- Hej det är pappa, grattis du har blivit storasyster igen, det är en lillebror...

Förstår ni känslan? En lillebror!
Missförstå mig rätt, jag älskar mina småsystrar så in i norden men vi har alltid önskat oss en lillebror men aldrig trodde jag väl att jag skulle få en vid 19 års ålder, lycka långt in i själen.
Efter mycket fram och tillbaka med val av namn så vart det i slutändan en Carl William, ett välskapt kolikbarn, så älskad.


Det där samtalet är ett av mina största ögonblick, så mäktigt.


Kommentarer
Postat av: Rebeca

Snart kommer nästa samtal där du blir Moster och s Morbror ;) <3

2011-01-20 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0