Rockring.

Ikväll prövade jag ett nytt gymgame på "your shape" nämligen rockring. Den va inte att leka med, oj vad jag snörrade på höfterna men minsta lilla man kommer i otakt så tappar man ringen. Man kan även utmana andra på detta och några andra gymgames. Your shape är sjukt kul och bra bästa träningsformen jag prövat faktiskt, att man sen inte behöver ta sig till gymmet är ett stort plus.

Brukar ni också känna som jag, att ni är jättepeppade på att träna men orkar inte ta er till gymmet?

Hade man vart på gymmet hade man tränat gärnet men vägen dit är ingen höjdare, jag har iaf hittat lösningen för min del, your shape till kinect. Man känner sig genomarbetad när man avslutar ett pass med sin PT där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0