Fredags.

Jag jobbar härmed för företaget Caliptus, en fullservicebyrå.
Jättekul att få komma ut lite igen, har iofs bara jobbat i fredags men det här kommer bli great. Tyvärr så är det få timmar så jag måste fortfarande hitta ett till jobb att fylla ut med men jag börjar bli van med fler jobb samtidigt nu ;)

Men vilket flyt jag hade i fredags då (eller?) när jag först vart väckt av jobbet, hade 30 minuter på mig att läsa igenom mitt uppdrag, klä på mig, fixa mig och gå till bussen som skulle ta mig till tågstation. Väl där köper jag biljett, sminkar mig och upptäcker att tåget är inställt!! Mamma får komma med sin bil som jag får ta till Norrköping där mitt uppdrag va, körde lite fel och trillade till sist in i sista minuten. Nervös som aldrig förr.

Helt nytt jobb, nya uppgifter, nytt folk...men... det gick fint som snus och jag är helnöjd med mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0