Den onda vågen.

Har inte skrivit nått hur det går med vågen men första veckan gick jag ner 1 kilo sen blev jag sjuk, låg till sängs hela dagarna och åt bara det jag hittade i skafferiet som man slapp laga till så det blev mycket chips choklad och andra dåligheter. Eftersom vi båda två låg däckade så kunde ingen handla hem saker heller. S va sjukare och fick inte behålla nått så han gick ner 4 kilo medan jag gick upp 2 (!!) buhuu :( Så nu ligger jag alltså på 72 kilo, ett mer än när jag började men va ute och rörde på mig igår för första gången på över en vecka så nu ligger jag på rät spår igen, bara och ta nya tag och inte sunka ihop.

När hunden åkt hem kan jag även börja träna hemma igen för nu när jag försöker så tror han bara att jag leker med honom och springer runt fötternapå mig så jag snubblar över honom och låser jag ut honom från vardagsrummet så sitter han och ylar så det hörs till parkeringen. Vem kan slappna av och träna då? samt att det inte är så roligt med klagomål från grannarna.

Har inte ätit godsaker sen i söndags, rekord för mig! hepp hepp..

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 22:43:13
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Lexia

Visst är det typiskt hur karlar alltid går ner i vikt när de år sjuka medan vi kvinnor alltid går upp? Haha otroligt orättvist! :D

2011-02-25 @ 14:41:52
URL: http://lexias.se
Postat av: sofia

svar: tusen tack tjejen :D jag ska kämpa på som aldrig för med den där jäkla teorin =)

2011-02-26 @ 17:14:30
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0