Tidsoptimist.

Kl 7 Klev jag upp imorse, jag har tvättat 4 maskiner och så har jag gjort.. inte mycket.
Jag sitter framför datan i mina tvättdagskläder fortfarande. Nu måste jag lägga på ett kol.
Ska springa ner en sista gång till tvättstugan och hämta upp tvätten, fixa mig själv för att
sen ta mig ner på stan för en lunchdate med Linda.



Trodde morgonen kaffe och proviva skulle kicka igång mig med det funkar tydligen inte på fredagar.

P.S Har köpt en ny kopp. Har ännu inte vågat berätta för min sambo för han hatar alla mina udda muggar/koppar så igår när jag köpt den så gömde jag den i garderoben. Man måste ju köpa en för att se om dom är goda att dricka ur och där med värda att köpa fler av. Den här koppen får klart godkänt på kaffe testet, får se hur det är det med te't.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tjorven

Klassisk kaffemugg!! Fint!

2012-03-12 @ 13:22:41
URL: http://vackersomsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0