Tisdagens inköp.

I tisdags åkte vi till öppen hand här i nyköping. Planen va att komma hem med ett vardagsrumsbord och det gjorde jag... trodde jag..

Hittade en låg byrå med två lådor och tänkte att denna kommer vara skitsnygg som vardagsrumsbord så jag MMSa S'et och fick ett godkännande så pappa kom och skjutsa hem den till oss men när vi sen flyttade på vårat nuvarande bord och placerade det nya på mattan kollade vi bara på varandra och började skratta. Det va ju skitlitet! Vi hade helt missbedömt hur stor soffa vi faktiskt har. Som tur va så gillade vi ju möbeln i sig så den fick bo kvar fast placerad på ett annat stället och jag får stå ut med det där satans marmorbordet ett tag till.
Nu ska vi bara komma på vad vi ska ha på byrån.. Kanonen vart kanon (ha!) där men lejonet? njee...



150 riksdaler och jag är lika missnöjd som jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0