Ooh, long time no see...

Få se, vad har hänt sen den 2a mars.. hmm..

Den 3e Bakade jag cheesecake hos Elin tills hennes födelsedag som är idag, Grattis Elin!

Den 4e Hade mitt ansikte gått tillbaka till normal färg mer eller mindre så vi åkte ut till svärfar och gummisvärmor, tryckte i oss tacos och myste med bebis och med oss hem fick vi en kanon. Perfekt fredag.

Den 5-6e Packade vi in oss i bilen och for till Linköping. Väl där väntade Dan, skräpmat, studentfest och Peggle.

Den 7e Mamma kom över och bjöd på mat från Linas matkasse, mumma! efter att hon åkt fastnade jag och S framför Xboxen och Peggle med en liten pause för BB så nu har vi bara en till figur att låsa upp. Tv spel kan verkligen va det ultimata sättet att umgås. Helmys.

Den 8e Idag är det Fettisdagen och det ska vi passa på att fira men inte förens ikväll, först ska jag hinna med ett coachmöte och långpromenad. Sen gissar jag att vi kommer spendera antal timmar med Peggle innan sängen kallar. Den som lever får se.. ja, eller läser...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0