Duktiga Linda!

Måste få vara lite ego och berömma mig själv ibland.
Igår gick jag 1 mil, cyklade 7,2 km och körde en timmes Core på Friskis.
Lagade lax och cous-cous till mig medans sambon fick makaroner och korv.

Idag har jag cyklat 4,2 km och kört ett fettförbränningsprog. på kinect'en.
Vi ska få besök senare idag så jag köpte hem fika men bara till dom, köpte varsit wienerbröd för på så sätt kan jag själv inte fuska och käka jag med eftersom det inte finns någon fika till mig, smart va? :)

Hoppas verkligen att jag orkar hålla det här uppe denna gång men på nått sätt känns denna gång annorlunda så jag hoppas det är ett bra annorlunda. Den stundande resan piskar mig ganska rejält också. Vill må bra i min egna kropp.



Grekland -09

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Go Linda, go! You can do it! :D <3

2011-03-22 @ 17:57:32
URL: http://vackersomsnus.blogg.se/
Postat av: Bosse

Klart du klarar de!!! ;)

2011-03-22 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0