Dag 17 - Mitt favoritminne.

Det tar betydligt mer än 30 dagar för mig att gå igenom denna lista men igenom kommer jag nog, förr eller senare :)

Favorit minne va det alltså.. utan att tveka så är det studenten. Den hittils största dagen i mitt liv.
Så sinnesjuk känsla att stå där och titta ut över skolgården där allas familjer samlats, väntandes på att få springa ut och tänka att "Jag gjorde det, jag har klarat 12 år i skolan och nu va det slut, jag gjorde det verkligen!"

Alla ni som har tagit studenten vet vad jag menar och det går inte riktigt att sätta ord på denna fantastiska dag och för er som ska ta studenten, njut av dagen för hur gärna du än kommer vilja göra om det så är det endast once in a lifetime.



Min störtsköna klassgjorde denna dag ännu mer betydelsefull, vi va lyckligt lottade som hade en sån gemenskap.

Kommentarer
Postat av: bobby

Mitt favoritminne är fortfarande, dagen jag träffa dig. Bra dag :)

2011-11-02 @ 07:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0