Äckelvågen.

skitapa runt ut sagt.

Om jag förr drack ca 2 liter saft om dagen, 3 koppar te m socker och åt godis 5 dagar i veckan och aldrig rörde mig
men nu endast dricker 2 glas funlight om dagen, inget socker i mitt te, godis max 2 dagar i veckan och dagligen går långa promenader, borde inte jag då gå ner minst ETT kilo? Varför står den där satans vågen still och rör den på sig så är det uppåt! Därför jag inte skrivit om viktnedgången efter som det inte finns någon nedgång. Satan vad misslyckad man är! blääää...

Kommentarer
Postat av: elin

Neej då, inte misslyckad du inte. varför kilona går upp är för att du har börjat gå mycket, och du bygger muskler och muskler väger mer än fett. Så du ska inte ge upp för att du går upp mer i vikt, det är bara musklerna som jävlas lite =)

2011-03-11 @ 11:28:29
URL: http://lillalelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0