Stockholmsgruppen cosmetics.

Klickade hem en beställning från Stockholmsgruppen idag.
Gillar egentligen inte att beställa saker då jag mer än gärna samlar på mig
påsar och skavsår på stan istället men eftersom dessa produkter inte går att
få tag på i lilla Nyköping så fick det bli så den här gången.

Jag har hittills provat Sthlmsgruppens ansiktskräm och body lotion
och blev helt såld. Dryga produkter m ljuvlig doft, lagom prislapp
och så går produkterna faktiskt in i huden istället för att lägga sig som ett
kletigt lager ovanpå som många krämer gör.
Dessutom gillar jag utseendet på produkterna känns fräscht och stilrent
i badrumshyllan.

Dagens order gick på ca 300 kr inkl. frakt och innehöll följande.





"Stockholmsgruppen Cosmetics is a trademark under the modelagency Stockholmsgruppen.
The first productline, skincare products in topmodel Caroline Winbergs name and influence, was launched in March 2009.

The products will be sold through the internet and always with a low price, high quality, no mineral oils, organic substances and tubes that are kind to the environment. The products are not tested on animals. All products are Made in Sweden."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0